Bebisveannesi 3 aylık bebeğim ishal kusma ateşi vardı geçti ama iştahsızlık ve kusma belirtisi ile gittik idrar tesitinde enfeksiyon çıktı neden olur zararlı mı nasıl geçer biligisi olan varmı yada yaşayan