Kızlar tam 6 aylık bir bebeğim var. Kucaktan hiç inmek istemiyor, hep beni kucakta gezdir modunda. Yere kalın battaniye serdim, oyuncaklarını koyuyorum..beni al diye agliyo, uyanık olduğu zaman hep kolumda.o kadar ağrıyor ki artık kollarım.onerisi olan var mi