Evet kızlar nasıl gidiyor asla yalnız kalamıyor sizinkilerde böyle mi hep paçamda dibimde kucağa gelmek istiyor yürüyor bu arada ama yine de kucak da olmak istiyor. Üstünde bir mutsuzluk var gibi hep ağlama modunda mız mız anlamadım gitti. Geçici bir durum mu acaba oyuncaklarla ben de oynarsam oyalanıyor onun dışında pek bakmaz. Alkış bay bay gel gel yapıyor