Hatice_551 Merhabalar sevgili anneler. Bebeğim 3 aylık ve ona doğmadan Aventin anne göğüsüne yakın olan biberonunu almıştım ama onun da akışı hızlı olduğu için birden çocuk boğuluyor ve biberonla emmek istemiyor. Akışı yavaş olan biberon öneriniz var mı acaba?
Busraeliz00 Hatice_551 aventin 0+ ay olanını aldınız mı onlardan çok az geliyor ucunun numaraları var
Hatice_551 Busraeliz00 evet 0+ ay olanı aldım onda böyle oldu, bilmiyorum neden çünkü herkes öneriyordu bu biberonu ben de o yüzden almıştım ama kızım çok zorlandı emerken fazla geldiği için
Eftelya-29 Yavaş akar avent uc kısmı büyük olmasın bizde aventin kini kullandıyorduk hiç öyle bir sorun yaşamadık numaraları var büyük olmasın ?