Ayselmiros Bebeğimin görği füştükten sonra sürümtü dam şekillerinde kan geldi k vitamini iğnesi yapıldı halen durmadı büyük ihtimalle yakılcak çok acıyor mu özelde yapılırsa fiyatlar nedir bilginiz varmı
kenankaan Ayselmiros küçük oğlumda yaptı doktor, çok basit bi işlem öyle adı gibi yakma işlemi olan bişey değil tam. Acı vs olmuyor, birkaç dakika bile sürmüyor yani. Ayrıca bir ücret de alınmadı, cocuk doktoru yanından kibrit çöpü çıkarır gibi çıkardı onu sürdü göbeğine onunla yakmış oldu.
Linaamom Ayselmiros hayır yakma diyolar ama yakma değil kibrit gibi bsey canı asla yanmıyor merak etme biz yaptrdık siyah oluyor o eti kuruyup düşüyor
Haticegndx Ayselmiros ben de yaptırdım ve çok korkmuştum acır diye ama hiç hissetmemiştir bile devlet hastanesinde yaptırdık biz yeni doğan olduğu için sıra bişe beklemedik gümüş çubuğu Eczaneden 15 tl’ye aldık Doktor çok kısa sürede yaktı
kelebek_17 Ayselmiros k vitamini iğnesi yeni mi yaptırdınız. biz yaptırdıktan 3-4 gün sonra geçmişti kanaması
Ayselmiros Haticegndx canım bende bugün yaptırfım akşam batikon sür dedi doktor sürdüm peşine emzirmek için kucağıma aldım bi damla kan gelmiş bluzuma batikon değildi eminim rengini karşılaştırdım sende öyle bişi yaşadın mı ilk gün gelince kan geldimi? Çok endişeliyim
Haticegndx Ayselmiros bize doktor bir kere yakmayla geçmez 3 gün sonra tekrar gel dedi ama kan gelmemişti hiç intihap kuruyup yok olmuştu 2 gün içinde toparladı eğer koku yoksa kan normal diye okudum hep takip et inşallah kısa zamanda toparlar 💐
Dilarayldrmmm Ayselmiros çok normal moralinizi bozmayın bizde de oldu yaktırdık ve geçti bir hafta sürdü nerdeyse.
Ayselmiros Dilarayldrmmm yaktırdıktan sonra geldimi kan ben bugün yaktırdım akşamına kan geldi bugün ağlafığı için çok kucağımıza aldık acaba çok mu zorlandı :( minicik içim gidiyo
Dilarayldrmmm findiginannesi_ Ayselmiros evet geldi ama bizde enfeksiyon yoktu ve bir şey sürmedik geçti.
ArvenDua Ben yaktirdim şehir Hastanesi’nde ücretsiz bir şekilde, hiç acımaz demişti doktor endişe etme dedi, gerçekten öyle oldu bebeğim hissetmedi , 2 gün yukamadim hametan sürdüm 4 gün iyileşti akıntısı kanaması durmuştu
Neseuygar08 Ayselmiros tam 2 buçuk ay cektık bızde. Cok zor kurudu göbegı psikolojim bozulmuştu benımde bulunduğumuz yerde cocuk cerrahını yoktu cocuk doktoru yakmamıştı basıt bı ıslemmıs hemen yapılıyormuş ben yaptırmamıştım uzun surdu ama kurudu bi sprey var bebek bakım setı dıye onu sıktım hergun alkollu o kuru tutdum ole ole kapandı zar zor yaktıra bılıyosan hemen yaptır çekme benım gıbı
findiginannesi_ Neseuygar08 Bende canım 2 buçuk ay uğraştım hergün göbeğinden nohut büyüklüğünde enfeksiyon çıkıyordu abartısız şükür bitti gitti
Ayselmiros Neseuygar08 göbek bakım seti şuan elimfe mevcut şimdi deliğine baktım sıvı bi akıntı var sabah uyanınca alkollü nednille temizlesen iyi gelir mi ?
Neseuygar08 findiginannesi_ cok zor bı durum gerçekten ilk bebegım benımde delırcektım artık bı bakardım kurumuş oh derdım 2 güne yıne sulanırdı pakolajım bozulmuştu ağla ağla sabah akşam gogleden aratırdım bısey olurmu dıye bıde pandemının en cok olduğu zamandı cok zordu cok yaşayan bılır