Aylinmm biz suan cok sukur duzeldik on gundur felan koronaydik canim öksuruk kaldi bebisde sadece , emme konusuna gelince o surecte iki yudum alip aglamaya basliyodu yarim saat sonra bidaha emmek istiyodu tuhaf bi donguye girmistik duzenli emen cocuk emmiyodu istiyodu iki uc yudumda birakiyodu ama sabirla goğsumden ayirmadim doktorum oyle soyledi mama alirsa suan sutu direk reddeder dedi korona donemide olsa anne bebegi ayirliyoruz dedi sonra sonra ilac tuketimi bittikce vede coviti atlattikca emmeside duzene girdi sütün kalitesi dusuyomus sanirim tadi felan alistiginin disina cikiyomis o yuzden bebeklerimiz istemiyomus , bu surecte parfum deodarant turu seylerde kullanmaminizi oneririm koku olarak sizin ten kokunuzu alsinki farkli bi memedeyim sanmasin oda red sebebi oluyomuş çok geçmis olsun bizde yuksek atesle gitmistik hastaneye cok sukur yatmamistik ama evde tedavi aldik geçer isiznkide insallah bi haftaya toparlar bebeginiz 🙏