Kızlar sezeryan doğum yaptım ve doğumum baya kötü geçti sonrasindada narkoz ilaclar çok aldigim için kalkip bebegim ile ilgilenmem uzun sürdü şuan bir hafta iki günlüğüz annem biberon ile mama verirken 60 ml verdi hep ben 30 diye tuttursamda annem 30 ile doymaz aç çocuk hep dedi bebek biberonun akış hizina alıştı ve çok fazla mama ya ben emzirince gelen süt onu doyurmadigi için hep ağlıyo inanın 24 saat mememde duruyo ayirmiyorum ama çekince hemen ağlıyo çok mu geç kendime alistirmam için çok üzülüyorum