Merhabalar anneler bir sorum olucak 2 yaşındaki kızım 1 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu olmuş hastaneye gittik idrarını yaparken acıyor diyordu neyse gittik antibiyotik başlandı ve ilacımız bitti ağrısıda yok geçti fakat şimdi bir ateş çıktı başımıza dün gece den beri 37.5 37.2 gidip geliyor acaba ilaç vermelimiyim yoksa sıcak olduğu için mi böyle çıkıyor anlayamadım daha önce ateşlenmedi hiç böyle bilgisi olan anneler cevap verirse sevinirim 🙏😘