Kızlar oğlum 3 yaşına girecek ve bu zamana kadar çorba içemedi öğürdü kustu vs ama yedirmedim bu ara çok hastalandı ve kabızlığı oldu doktorda mecbur içmesi gerekiyor 10 ml de olsa içir dedi peki nasıl içireyim dedim şırıngayla az az dene dedi bugün denedim zorla ağlaya ağlaya içirdim sizce yeterki içsin mi yoksa zorlamayayım mı?