Slm1122 Kızlar oğlum cuma güni bir yaş olcak İnşALLAH ama bay bay gel gel alkış filan yapmıyor normalmi acaba 😏
Bebegimm1 Slm1122 benm.bebegimde yasindan snra yapmisti anneni seviyorsan alkisla diye şarki soylerdim bay bayi da goruntulu gorusmede kapatirken ogrendi.evde birini yolcu etmedigimiz icin malum.snra zaten birini gordugunde hadi bay bay yapalim vs diyerek ogrenmisti
Slm1122 Dilaraata ismine bakıyor bazen bakmıyor tabi mama baba dede diyor ama bilinçli demiyor canım bi tek mamayı bilinçli diyor
Slm1122 2mucizemm yok şüphe etmiyorumda niye gecikti acaba yada zamanı varmı yapma zamanı onu merak ettim canım
Dilaraata Slm1122 her bebeğin gelişimi farklı onları yapacak diye bişey yok bence ☺️ göz teması en önemlisi sanırım 👍
2133ayse2133 Normal canım benimde oğlum 1 yaşında oda daha by by yapmıyor ama alkış cak falan yapıyor sar sar makarayi şarkısını söylüyorum ona oda taklit ediyor öğretici çizgi filmler açıp izletin emin olun kısa zamanda oda öğrenir
Slm1122 2133ayse2133 bende sürekli öğretmeye çalışıyorum canım ama yapmıyor ya biraz vurdumduymaz gibi öğrenmek istemiyor bişey
2133ayse2133 Slm1122 bazı çocuklar öyle geç öğrenirler normal korkmayın inşallah en kısa zamanda öğrenir ✨
Aselhafsaa Siz surekli yaparsaniz öğrenir hergun mutlaka yaninda yapin öğrenecektir biz evde hep gel gel yapıyorduk öğrendi 1 yas öncesi