Htctrgyblg Kizlar selam, kizima rota asisini 7 temmuz da yaptirdim. 4. Ay sonu asisini yaptircam. Menenjiti hangi ara yaptircam. Eylul de donucez . Gec kalmis olur muyum acaba?
Wanderlust Htctrgyblg 1 yas sonrasi dahi olabilirisniz menenjit icin sure yok aslinda ama ne kadar erken o kadar iyi.
Gulgcck Htctrgyblg ben geçen hafta sordum doktorumuza 9. Ayda yapılırsa 2. Doz 1 yaşında yapılması gerekiyor dedi, o yüzden bence 1 yaşında tek doz yapalım salgın yok dedi, bak şimdi benimde kafam karıştı yazılanları görünce
Gulgcck Htctrgyblg bide diğer ay sağlık bakanlığının rutin aşısı var, bende üst üste gelmesin diye 10. Ay diye düşünüyordum ama doktorumuz 1 yaş dedi, burda yazanlar 3 doz aşı olan bile var insan kaç doz yapacağını şaşırıyor hangisi iyi acaba