Ben mop pro kullanıyorum 1 seneyi geçti gayet memnunum elim kolum resmen hergün 2 kez falan kullanırım ona rağmen bi sorun çıkarmadı bana yedek parçalarını bile değişmedim hala. Evim 220 m2 civarı bana yetiyor. Roborocla çok arasında kalmıştım bende ama ömürleri çok uzun olmuyormuş hangi model olursa olsun 4,5 sene en fazla diyorlar o yüzden daha ucuz olanı almak daha maktıklı gelmişti. Şu an bozulsa daha alt modelini alırım hatta aynı işlevi göreceğinden eminim.