05-05-2021 burda iştah açıcı diyolar ama değil. Bildiğimiz multivitamin. Kutunun üzerinde de yazıyo zaten. Beslenme reddi olan bebeklere veriliyo genelde vitaminsiz kalmasın diye. 4-5 kutu kullandık bizde. Onu kullanırken d vitamini vermiyosun içinde var.