Kizlar ya. 6 Mayıs’ta dogum yaptim. Esimde egitimdeydi 25 Haziran’da geldi. Tabi o zaman dikislerden korktuğum için aramızda bişey olmadi. Söyle soyliyim sadece sürtünme gibi oldu onda da hep vajenden uzak yerlere boşaldı. Tam gideceği gunden bi gün önce tam ilişki deneyelim dedik ama korunduk. Prezervatif olmasina ragmen ve herhangi bir bosalma olmamasina rağmen cok korkuyorum. 16 temmuzda da regl oldum. Yerleşme kanaması olsa o kadar kan gelmez diye düşünüyorum. Yani iliski 5 temmuzda oldu ben 16 sinda regl oldum gayette 7 gün sürdü. Hamile olsam olur muydum ?? Korkuyorum icimi dokmek istedim…