Minipekka eşiniz haklı bence sözel eski sözel olsa neyse derim de şimdi sözelde çok güzel bölümler var ben öğrencilere genelde okul öncesi yazdırırdım kardeşim de okul öncesi öğretmeni bu sene de rekor bi ataması var okul öncesinin önceden yazdırdıklarım dua etmiştir sanırım😁 ama özel eğitim yapabilirim derseniz onun da ek dersi emekliliği vs daha avantajlı yani etraflıca düşünün derim