melekk1 Arkadaşlar sınava girenler bir birimize destek olalım klavuz yayınlanmadı henüz puana göre nereleri yazabiliriz konusalım
FatmaKrbkl melekk1 hayırlısı olsun herkes için, bu sene aday sayısının fazlalığı yığılmaya sebeo oldu, geçen sene örneğin 200 binle alan bir bölümün bu sene 150 binle alması bekleniyor, tercihlerinizde aralığı geniş tutun önerisinde bulunabilirim 🌷
gulay_candemir melekk1 Böyle bir post açmanız çok güzel oldu Bende Kars kara düşünüyordum nasıl tercih yapmalıyım nereleri yazmalıyım diye Kafam karıştı
melekk1 Tubiiik yayınlanan klavuz orjinali değil tekrar yayınlayacaklar öyle yazıyordu ÖSYM sayfasında duyuru kısmında 19nda yayınlandı onu biliyorum
Tubiiik melekk1 ben rehber öğretmenim tercihlerde görevliyim klavuz yayınlandı ordan bakıp yapıyorum ben de😊
melekk1 FatmaKrbkl ya bende o kadar zor zamanlardan geçtim bu 12 yıl sonra denk gele gele bu baraj meselesine denk geldim 12 yıl aradan sonra hiç çalışmadan etmeden girdim şansımı denedim ek puan ile 241 alan dışı da 222 ama kesinlikle 2 yıllık okumak istiyorum alan dışı da olur onun haricinde açıköğretim daha iyi olur ama doğru tercih de yapmak önemli değil mi
melekk1 @“MutluPrens”# Minipekka düşük puanım ama en azından bir yerde okumak istiyorum diploma İçin puanımın görselini atacaktım ama atamadım yazayım detaylıca Tyt:185 başarı sırası: 2.49.416 Yerleştirme puanım: tyt:222.66866 başarı sırası:2.094.130 Ek puanlı yerleştirme : 241.37366 başarı sırası 1.677. 826 destek olursanız çok sevinirim
TinyBabys Minipekka daha önce birine de sormuştum. Rica etsem eşinize sorar mısınız? Geçen sene 360 puan 50bin sıralamayla alan bi okul bu sene 360 puan 90bin sıralamayla alır mı? Puan yetiyor ama sıralama yetmiyor.
FatmaKrbkl melekk1 tabi, puanı ya da sıralaması çok iyi olup tercihlerinden dolayı yerleştirilemeyen bi sürü aday oluyor
FatmaKrbkl melekk1 YÖKAtlas sitesine bakın mutlaka, birçok güncel veriye ulaşabilir, sıralamanıza/puanınıza göre tercih edebileceğiniz bölümleri görebilirsiniz.
Minipekka melekk1 tytde puan aytde sıralama önemli. Benim puanım çok güzel gel gör ki birde sıralamaya bak🤦🏻♀️
melekk1 Tubiiik ön bilgi amaçlıdır neden yazıyor ? Bu değil ama bence yeniden yayınlayacaklar duyurular kısmında da öyle yazılmış şuan eğer öyleysede bütün öğrenciler benim bildiğim gibi biliyor
Tubiiik İki yıllık düşünüyorsanız sağlık alanından bakmanızı tavsiye ederim perfüzyon başta olmak üzere
melekk1 Tubiiik puanım yeterli değil hocam ya sağlık İçin bakıyorum ama ne olursa okurum morundayım ben
FatmaKrbkl melekk1 canım yine arkadaş da eşine sorsun ama bu durumda açıktan yazsan daha iyi galiba, okuduktan sonra iş anlamında zorlanmadan çalışma fırsatı bulabileceğin bi bölüm gelmesi zor 😔
Tubiiik melekk1 size bi liste hazırlıyorum fakat açık öğretimler garanti değil uzaktan öğretimlere sıralamanız daha yakın onları bi araştırın uyuyorsa onlardan da yazalım kırıkkale amasya Karabük bitlis gibi
RainOverMe Minipekka eşinize sorar mısınız kolay sözel bir bölüm acıktan hangılerı olabılır yanı okuması kolay olsun istıyor abim, matematıgı hıc yok taaa cocukken gormus ortaokul bir terkti o yuzden okulda gorulen matematıgı hıc hatırlamıyor ve sozel bolum olsun ıstıyor. tyt210 aldı sanırım acıktan ve kontenjansız bolumlere yerlesır dıye umuyoruz🤷♀️ama kolay bır bolum olsun da istıyor. acıktan ortaokul lıse okumustu bu sene de unıversıte ıstıyor ıyı bır puan degıl ama en azından bı dıplomam var dıyebıleyım kafasında. Sorarsanız cok sevınırım. Tesekkurler🤗🌺🙏🏻
Tubiiik melekk1 doğru da bi değişiklik beklemiyoruz o yüzden öyle yazdım buna göre bakabilirsiniz ayrıca da yökatlas sitesinden de yararlanabilirsiniz..meslek lisesi mezunusun galiba bölümünüz neydi ilgili bölüm tercih etmeniz faydanıza olabilir