tazeanneeeee Betul-08 biz de 28 günlükken seyahat ettik uçakla fakat kızım prematüreydi düzeltilmiş yaşıyla daha doğmamıştı bile bol bol emzirdim hep uyudu zaten bir sorun yaşamadım
2YildizAnnesi Betul-08 Betul-08 binebilir, sadece inis ve kalkista emzirmeyi deneyin ki ucakta ki basinc agri yapmasin
pembehanm Ben bındım 20 günlüktü cok guzel gectı emzırdım uyuttum ucaga bındım sonra kulakları sorun olmasın dıye ınerken ve kalakrken emzırdım