Tugbansr Merhaba güzel anneler size bir sorum olacak dogum sonrasi vajinal genislik yasadiniz mi 45 günlük oldum kegel egzersizi sıkıp bırakma yapıyorum ama korkum eski haline donmezse diye ☹️ Ve asagidan bakinca iceris gorunuyo sanki
Defne3347 Tugbansr 2 ay 22 gün oldu dogum yapalı ve malesef dediğiniz gibi geniş kaldı bu saatten sonra da eski haline döneceğini sanmıyorum
Deletedmom83610 Tugbansr sezaryen doğum yapmama rağmen genişleme oldu hala şaşkınım nask olur diye ama baya fark var 3 ay oldu umarm duzelirr
Nidanurr Tugbansr malesef var normal doğum yaptm 3,5 ay oldu ama genişledi ve düzelmedi çok rahatsız ediyor bnide 🥺
Simgedefne Tugbansr Allah Allah ben normal doğum yaptım ama hiç öyle birseyle karşılaşmadım. Hatta öncekinden daha da dar geliyor bana.
Aycandmr Deletedmom83610 aynı şekilde sezeryan doğum olmasına rağmen genişleme var şaşıyorum bu duruma 🤷
Tugbansr Deletedmom83610 bebek baski yaptigi icin mi genisleme oldu acaba sezaryene ragmen bende onu dusunuyodum acaba sezaryen daha mi iyi olurdu diye
Tugbansr Aycandmr bebek son zamanlarda baski yaptigi icin diye duydum ben bi operasyonla duzeltiyolarmis onu 2 bucuk ay icinde kendiliginden duzelmezse
Tugbansr Nidanurr insallah duzelir Ya galiba bi operasyonla duzeltiliyormus doktorum oyle soyledi 2 bucuk ay icinde duzelmezse pahali bisey degilse yaptirmak isterim aslinda ama bilmiyorum
Nidanurr eserekli_kiz11 bazen hava çıkıyor ordan ve ilişki sırasında da hava oluyor anlatmam biraz zor 😅
eserekli_kiz11 Nidanurr bende sorun olmadi ya hatta dogumdan once son günlerimde gece esimle iliskiye girdik sabahinada kontrlm vardi esik dedi hafif bolluk hissedyrm dedi sabah komtele gttgmde 1 cm aciklgm vardi dogmdan snra tekrar iliskiye basladik esim hala eskisi gbi bi fark yok dedi
Nidanurr eserekli_kiz11 benm eşimde fark yok diyor ama ben anlıyorm var hava boşluğu felan oluyor çnkü önceden öyle olmazdı
Nidanurr Tugbansr bnde 2. Bebekten sonra yaptrcam şimdi yaptrırsam bidaki doğumda yine açılır ondan beklycem mecbur
Aycandmr Tugbansr Evet öyleymiş düzelmezse eğer kesinlikle bir operasyon geçirmeyi düşünüyorum kötü bir his yani..