Bende şu şekilde yapıyorum eşim bayılır
Küp küp tavuk göğsünü doğrayıp tuzlayıp çok az körileyip ( çok koyunca tadı kötüleşiyor) tavaya atıyorum o kendi suyuyla haşlanıp çok az kızarınca soğan kapya biber sarı biber yeşil biber sırasıyla kızartıyorum çok az su koyuyorum krema istersem krema koyuyorum bu sebzeli olan, kremalı köri sosluyu sade yapacaksamda yinr aynı şekilde tereyağı eritip körilediğim tavukları atıyorum suyunu çekene kadar kızartıp biraz tavuğun suyuyla kremayı başka bir yerde açıyorum kremayı ekliyorum buna mantar seviyorsa eşiniz mantarda çok yakışır