TgbaYlmz Arkadaşlar 14 günlük bebeğimin göbeği düşmek üzere kuru ve kopmuştu yarısı ama az önce farkettim ki kalan kısımda akıntı var gibi atletine de bulaşmış enfeksiyon falan olabilir mi endişeliyim?
Sessiz_oyuncu TgbaYlmz yeni düşeceği için öyle normal bence benm kızımnda öyle oldu zamanla kuruyack tamamen banyodan sonra güzel kurulayın
Ata-sMom58 Bi doktora gösterin acilden Genelde normal diyorlar ama riske atmayın. Bu zamana çoktan kuruması gerekirdi
TgbaYlmz Bende geç diye düşünüyorum bide ilk bebeğimin bir hafta da düşmüştü ve hiç ıslaklığı vs olmamıştı şimdi de bu durum olunca endişelendim açıkçası