@“Oguzhanberraselina” 40 kadar beslenmesine dikkat ettim Cook uzun süre aç kalmasin acimtigini anlamaz diye daha çok yorgunluk hali oluyor anne de bebekte daha küçük olduğu için daha mizmiz.Buyudukce gelişiyor daha eğlenceli bir hal alıyor.Anne de daha deneyimli daha sakin oluyor aciktigini anlıyorum herşeyine vakifim şuan.Ama kirki cikmadan gece uyanik birakmadim gündüz fazla uyusa bile uyandirdim o zamandan gece kavramini bilsin diye zaten 2 saate bir emmesi gerektiği için doyurmak için kaldirinca uyaniyordu şimdi uyku düzeni çok çok daha iyi .