Merhaba bebeğim 7,5 aylık hipp organik elmalı gece maması yedirdim sabah kalktığında yüzü sinek ısırmış gibiydi bir sürü kırmızı alerjik nokta olmuştu sağlık ocağından zyrtec kuklanmamı önerdiler ama kararsız kaldım kaşık mamasından olduğunu düşünüyorum çünkü ek gıda daha önce tadım yaptığı şeyleri yemişti. yaşayan var mı kaç günde geçer nasıl geçirdiniz