mrveefe12 geçmiş olsun çok kötü birşey bu uyuz benimde dayımlarda oldu ve bir karışım vermiş sarı renkte onu sürmüşler 3 gün arayla ilerlemeden ilaçları düzenli kullanmanız gerek yoksa yaraya dönüşüyor vücutta kötü gözüküyor evdeki bütün nevresimleri yastıkları neye temas ediyorsanız yüksek ısıda yıkayın temastada bulunmayın kimseyle 😕