Sumeyye068 ben biberiye çayı içerdim evlenmeden önce. Aşırı düzensizlik vardı bende. 2-3 geçtiği zaman hemen biberiye çayı demler içerdim aynı gün içerisinde de olurdum. Ama bu çok doğal bir süreç. Benim kızım da 9 aylık olacak, 1 defa oldum bir daha olmadım. Eğer rahatsız oluyorsanız biberiye çayını öneririm ama doktora da bir danışın derim.