Herkese merhaba 🌸 kızım 3.5 aylıkken çalıştığım için zor olsada işe geri dönmek zorunda kaldım 😕 kızım 17 aylık şu anda ve bu aralar işe gideceğim zaman şiddetli ağlama krizlerimiz oluyor. Oturup anlatıyorum konuşuyoruz fakat bu dinmiyor asla bırakmıyor o ağladıkça bütün gün bende ağlayarak işe gidiyorum. Sabah 6:30’da işe gideceğim için uyanıyor her sabah yaklaşık 2 haftadır bu şekildeyiz.. benim gibi olup bana fikir verebilecek annelerden fikir istiyorum , sizler ne yapıyorsunuz 😬