Wanderlust 2626 sizi uzmek istemem ama buyudukce anneye daha bagli oluyorlar 🙈 ben de herkesi dinleyip 3 aylik oldugundan beri cok seyahat ettim simdi diyorum ki keske daha cok etseydim az bile olmus 😂
2626 Wanderlust inanın ben evde zor hakkından geliyorum dışarı çıkarıyoruz babasıyla bebek arabasında da durmuyor hep kucak istiyor benim artık ayakta durmaktan sürekli bacaklarımda derman kalmadı diz kapaklarım karıncalanıyor yarın doktora gideceğim vallahi hiç gözüm tatili kestiremiyor ya kocayı boğar gelirim ben o denizde ya kendimi kuma gömerim 😂😂😂😂ama çok isterdim rahat rahat gezmeyi
Dlr0806 Bende Eylül de tatil planı yaptım bebeğim 3 aylık oluyor Çok da zor bi bebek gazlı ve hep kucakta ama ha evde ha orda ugrasmısım en azından uyudukça durdukça tatilin tadını çıkarırım bu da bi anı olur iyi ya da kötü ☺️
turunculuanne Vanilyasekeri34 şu an 21 aylık. Evinize birisi geldiğinde ya da biz birisinin evine gittiğimizde ertesi gün direkt hasta oluyor. Doktor bir sürü test yaptı çocuğun hiçbir şeyi yok alışık olmadığı için hasta oluyor sürekli dedi. Onun dışında mesela evde yalnızken bi sorun yok her şeyi düzenli ama annemler vs gelip bizde kaldığında kızım yemek yememeye vs başlıyor huy değiştiriyor resmen. Kucağımdan inmek istemiyor. Yani ben bunları hep bebekliğinde hiç dışarı çıkmadık asla kalabalığa girmedik bunlara bağlıyorum. Bunları da geçtim ben kendim de çok sıkıntı yaşıyorum. Kendimi bunalttım ve yalnızlaştırdım hiç gerek yokmuş..
simaybrcu turunculuanne su an ben de bunu kendime yapıyorum su an küçül dört buçuk aylık ama öyle yabani ki. Annemler geliyorum alışana kadar aglıyor alışması günler alıyor. Bi yere gitsem cırlayarak aglıyor. Yabani anlayacağınız ben evden çıkmadığım ıcın buna bağlıyorum 😭