Merhaba sevgili anneler 50 günlük bebeğim var ve çok merak ediyorum her bebek bu atak dönemlerini gerçekten geçiriyor mu, benim bebeğimde şı atak olmadı diyen anneler var mı, en korkunç 4.ay atağı diyorlar siz bu atak dönemlerini nasıl geçirdiniz neler yaptınız ? 😊