Kızlar bebeğim 2 aylık. Geceleri sıkıntı yok ama gündüzleri en fazla 20 dk uyuyor uyanıyor . Birde desteksiz hayatta uyumuyor . İlla sallıcam. Sebebi ne olabilir önceden deliksiz uykuları vardı gündüz 3 saat uyurdu şimdi Değşti anlamıyorum aklımı yitircem yaaa