Fu3160 Kızlar bebegımın yumurta ve süt alerjisi var kızamık aşısı olacak hastanede yaptırın dediler alerji bölümünde mi yaptırıyorsunuz yoksa herhangi çocuk doktorundan randevu alıp gitsem olur mu tecrübesi olanlar yazabilir mi acaba ?