2 yaşında bir kızım var kreşe gidiyor çalıştığından dolayı seviyor severek gidiyor bı sıkıntı yok ama çok hırçın bize karşı hep ağlıyor istediği birşey olmadığı zaman özellikle kıyametler kopuyor morariyor resmen e tabi bizde sabırlı olmaya çalışıyoruz zaten ama sebebi nedir bı çocuk pedokog ile konuşsam mi bilemedim yoksa normal mi bu şekilde olması