Rhsn Selamlar Bebegim 4 aylık, sürekli emziriyorum. İlk zamanlar biberonu nadir de olsa alıyordu. Ama şimdi hiç kabul etmiyor. İşe başladığımda sütümü sağıp nasıl vereceğim 😓 Biberona nasıl alıştırabilirim, önerilerinizi rica ederim 🐣