Rabia06_ Merhabalar 4. Ay aşımızı olmak için sağlık ocağına gittik. Biraz rahatsızdı 11 gün aşı ertelendi başına gelen var mı demire de başlayamadık
Rabia06_ SeninAnnenBirMelektiYavrm kaç gün ertelemiştiniz 11 gün bana fazla geldi de bir de demir ilanını ne zaman kullandınız
amansallagitsin Rabia06_ ayrica hasta iken yada atesi var iken demir ilaci kullanilmazmis bizm doktor ole dedi iyilesene kdr ertele iyilestikten sonrw ver demisti