Duygudikicidkc hic üzülmeyin. Disarida cok kötü bir algi var, neden türkiyede böyle bilmiyorum ama mama veren anneleri yetersiz ve kötü his ettiriyorlar.
Siz sakin moralinizi bozmayin, tabi anne sütü evlatlarimiz icin en iyisi ve en sagliklisi ama bazen emzirmek olmuyor. Bin bir sebep oluyor yoksa kim istemez emzirmeyi.
Benim oglum mamayla buyudu, cok sükür cok saglikli büyüdü. Ne vitamin eksikligu oldu ne de hastalik gecirdi. O yüzden bünye meselesi diye düsünüyorum.
Önemli olan bebeklerimizin saglikli, tok, huzurlu ve mutlu olmalari degilmi? Ister mamayla ister anne sütüyle