AfraZ Enfeksiyon icin antibiyotik igne basladik bugün 4 cü günümüz ve atesi 39.2 oldu nirmal mi blyle yüksek olmasi ates dusurucu verdim dusa soktum Doktoru da aradim ulasamadim antibiyotige devam mi etmeliyim ateslenmesi vucudun direnmesi mi demek
Busraaaarsn AfraZ 4 gundur iğne vurunuyor musunuz, eğer öyleyse düşmesi gerekti, çünkü bizim de olmuştu iğneden sonraki 2. Gün düşmüştü ateşi
AfraZ Busraaaarsn düsüyor cikiyor hala suan 39.1 oldu fitil verdim aksam surup vermistim Insaallah atlatirz yakin zamanda