Ayse_3336 Bebegimde isilik değil bence de sivilcelenme oldu sırtında boyun altında sıcaktan sanırım duşta aldiriyorum hep..ne yapabilirim??.nasıl geçer ??sizinde bebeginizde oldu mu??
Erdemsenaayaz Benim oğlumda da oldu canım duş aldırdım bol sabunlu köpüklü sırtına bişey yapmamıştım ama boynuna sebamed pişik kremi kullandım geçti çok şükür
ozgeylul Benim kızım da yüzü sivilce dolu 28 günlük ne yapabilirim yıkayıp duruyorum geçmiyor önerisi olan var mı? Doktor yüzünü hep pamukla yıka dedi geçmek bilmiyor 🤷♀️🤨
Mahmuredmrkl ozgeylul her beslenme sonrası ıslak pamukla yuzunu temizle cnm bana doktorum öyle söyledi bende de aynısı olmusdu geciyor sıcakdan olur
Mahmuredmrkl 41hamile her beslenme sonrası ıslak pamukla yuzunu temizle cnm boynunun altınıda gecer bende de oldu ki doktorum söyledi ve gecdi
Mstbsratls Kesinlike geçene kadar sabun dus jeli bebe yağı falan kullanmayın daha cok ilerleyeceğini söylemişti doktorum