Merhaba, 1.5-2 yaş çocuk anneleri evde çocuklarınızla ne gibi oyunlar oynuyorsunuz, ne kadar sürüyor bu oyunlar ve başka neler yapıyorsunuz? Biz saklambaç, bazen lego, atı ve kaydırağıyla vs derken yine sıkılırken buluyoruz kendimizi. Hep dışarı çıkmak ve tüm çekmece dolapları açıp yerlere saçmak istiyor. Dışarıya da çıkarıyorum ama sürekli cebimde para ve de parklar vs istediğim şekilde olmuyor. Evde 1.5 yaş çocukları neler anlar, ne gibi etkinlikler ve oyuncaklarla ilgilenirler acaba?