melosta tam olarak çözüm bulamasamda kısmen bulabildim. Doğal olarak biberon reddi mi desem mama reddi mi desem yada bunların hiçbiri olmayabilir bir tanımlama yapamıyorum. Biberon markası değiştirdim, delik başlığı değiştirdim olmadı. Demek onunla alakası yok. Sonra uyuttuktan sonra mamayı vermeyi denedim. Yarı açık gözlerle kendi bineronu iki eliyle tutarak mamayı bitiriyor uykudayken beslediğimde alıyor yarı ayık bilr olsa. Ama gün içindeyken az beslenmiş oluyor işte. Ek gıdaya meraklı bende ne versem ne yapsam diye düşünüyorum