Omertalhaa Anneler 2 bucuk yaşında oglum war ve 4 aylik hamileyim kızım olucak. Cok şükür rabbime… bana onerebileceginiz anlami guzel kuran’da gecen isim onerileriniz olursa sevinirim :) smdiden tskkrler…
Efe-annesi Omertalhaa bende burda bekleyeyim bari 3.5 aylık hamileyim kızım olacağını hissediyorum başından beri bir türlü isim kararı veremiyorum