Nehir16busra destekli ya da desteksiz oturması değil de oturduğunda kafasını kendi başına tutabiliyor olması önemli olan bir de anne sütü alıyorsa 6 aya kadar bekleyin zaten şunun şurasında ne kalmış ki
Ben 4 aylık başladım ama mama ile besleniyodu benim bebeğim diegr erken ek gıda şartlarında sağlayınca bende başlamaya karar verdim