GiybetReis Kızlar bebekleriniz ne zaman kullanmaya başladı? Baya üstünden inmeyecek şekilde kullanıyorlar mı? O hangi ayda oldu? 17 ay için erken mi? Aktif koşturuyoruz. Bi de çimde gidiyo mu bu alet? Zor mu olur?
Taze1mom GiybetReis 1 yaşındayken oturmalılardan aldık 15-16 aylıktı oturma kısmını çıkarttım 20. Ayda çözmüştü binmeyi
Pamukoglum_0 GiybetReis 7 aylıktan beri scoot and ride kullanıyoruz 1 yaşında da ayakta kullanmaya başladı bizimki çim de çok rahat gidiyor
GiybetReis Pamukoglum_0 tesekkur ederim🌸 onların fiyatı cok yüksek bi de sevmezse boşuna almış oluruz ☺️
Atlasmomyyy Misafir0222 Vala ben memleketten bi kirtasiyeden almıştım 20 gün falan oldu markasiz bisey 200 tl ye ama ben bile sürüyorum maşallah öyle sağlam çıktı:))
GiybetReis Lunaluu üstlerinde +3 yaş yazıyor aslında ama daha kucuk binenler var bende ondan merak ettim😅