Ulusefe012 Yarım saat önce oğlum yürüteçle gezerken masanın altına girmiş tam tepesinin olduğu yere bastırmış ve masaya çarpmış 8 aylık çok korkuyorum bir yandan covid geçiriyoruz ateşi olduğu için uyuyakaldı bir şey olur mu😭
Nehir16busra Ulusefe012 uyutmayın bence nasıl çarptığını bilmiyoruz sonuçta ben sizin yerinizde olsam hastaneye getirirdim içi içini yer insanın böyle
Ulusefe012 Nehir16busra elimde olsa hemen giderim de eşim bu tarz şeylerde evhamlı olmama kızıyor keşke bana kalsa da gitsem😕
findiginannesi_ Ulusefe012 Yani canım bu kezde bişey olsa götürmediğine pişman olacaksın .bundan 10 yıl önce benim kardeşim düştü 3yada 5 aylıktı çakılların içine tepe taklak düştü annem babamdan Habersiz götürdü .eşine söyleme için rahat Etsin götür bence