88 günlük oğlum var, evimin cam kapı penceresi ne varsa açık bütün gün . Gece de öyle yatıyoruz . Ceyranda bırakmadığın sürece sorun olmaz . Aksine sıcaktan bunalırsa sorun olur . Adana’da yaşıyorum hava 40 derece. Ben üşüyorsam oğlum da üşür ben terlersem oğlumda terler mantığıyla hareket ediyorum ben doktorumun tavsiyesiyle .