PoyrazinAnnesi96 en iyi mama diye birsey yok aslinda her bebek icin baska bir mama iyi geliyor. Zaten mamalarin yasal olarak beli sartlara uymasi gerekiyor icerik olarak. Yani hemen hemen her mamani icerigin en temeli ayni sadece markadan markaya degisik olan % olarak vitamin ve mineraller degisebilir ama buyuk farklar olmamasi gerekiyor. Benim annem benim icin ve kardesim icin Aptamil kullanmisti 30 yil once bende nerdeyse 2 yildir oglum icin ayni mamayi kullaniyorum ve cok begeniyorum. Ama senin bebegine iyi gelirmi bilmiyorum? Bu arada bende Hollanda’da yasiyorum burda adi Aptamil degil, nutrilon, Almanya’da ismi ne olur bilmiyorum o yuzden her iki ismi yazdim