Merhaba sevgili anneler 🌸 15.5 aylik oglum var. Normalde de çok su icmezdi ama bu aralar hic iciremiyorum. Bardakta veriyorum olmuyor biberonda veriyorum olmuyor alistirma bardaginda veriyorum olmuyor. Sadece kaşıkla verebiliyorum o da 3 5 kaşık. Deliricem en son bu cocuga nasil su icirebilirim fikri olan var mi ?