gencbiranneee 18 günlük bebeğimde gaz sancısı sorunu vardı doktor sab simplex diye gaz damlası verdi ama nasıl kullanılacak bilmiyorum emizriyorum da bilen varsa yardımcı olabilir mi
Rumuz_13 gencbiranneee biz ağzına damlatıyoruz seviyor bebeğim ardından emzik veriyorum. Yada 8 bir 7 sini bir ara vererek o an damlatıyoruz. Birde biberonundaki anne sütüne katıp veriyoruz
Zahide97 gencbiranneee çay kaşığına 8 damla gaz damlası birazda süt veya mama koyup içirin Günde 2 kere çok gazı olursa günde 4 e çıka bilir Doktor tavsiyesi..
Kbrbisi28 gencbiranneee 15 damla seklinde veriliyo ama ben biogaia damladan daha cok memnun kalmistim
2civcivannesii Ağzına damlatiyorum 8 damla bence gazın en kesin çaresi Esra erolin tarifi kimyon çayı Google dan bakabilirsini
Ebru-isil gencbiranneee 8 damla şeklinde idi ama günlük olarak değil de çok gazı olursa kullan demişti çocuk doktoru kuzenim
2209 gencbiranneee gunde 6 kez 6 damla seklinde verebilirsiniz. Duzenli kullanimda faydasini görürsünüz. Saat kurun telefonunuza kacirmamak icin. Gecede olsa uyursa bile verin. Birde siz yediklerinize dikkat edin. 🙋♀️💫🦋