Kızlar geçen hafta pazar günü silivriye gittik bebeğim(20 aylık) 4-5 saat güneş altında oynadı be sudan çıkmadı. Eve geldiğimde ateşi vardı ve düşmedi. Üç gün boyunca ateş devaö etti. 39lara kadar yükseldi. Kanında enfeksiyon çıktı kan değerleri düşmüş denildi. Ateşi sadece serumlarla düştü. Antibiyotik iğne kullandık. Şükür toparladı iğne dün bitti ama bugün de hapşırık burun akıntısı başladı. Sık hastalanan bir çocuk değildi. Neden böyle oldu ya. Başına gelen var mı?