Hakcjrks bende böyle düşünüyorum altın dolar giderek artıyor ilerde kar yapabiliriz eşime söylemiştim bunu geçen hafta mantıklı olduğunu söyledi sanırım aöıcaz hesap kızım adına
Bir şey sorabilir miyim ben ikinci bebeğime hamileyim
İkisinin ortak hesabı olur mu
Tek kızım için değil de oğlumla kızımın hesabı olsa yoksa ayrı ayrı açmak mı mantıklı
Kızım için bir sürü para birikti oğlum için başlasam arada dengesizlik olucak