Denooomii çocuk sağlığı bölümünden randevu alıyorsunuz o sizi ultrason için yönlendiriyor ya barkod çıkartır ya da sistemden otomatik olur ultrason bölümüne gidip tekrar randevu alıyorsunuz ya da varsa o güne hemen çekiliyor bu arada 48 günlükken dün çekildi bizimkisi