Eliz13 Ağrısı geçti ama ucundaki beyaz jabarcik geçmedi emzirince canım yanıyo nasıl geçer arkadaşlar bilen varmi
basakhanim34 Eliz13 Güliz onatın İnstagram sayfasına girin geçen gün tam bu konuda paylaşım yaptı. İğneyi sterilize edip süt kabarcığını çıkarıp atmış tüm ağrısı geçmiş. Sağlık ocağınızdaki hemşireler belki yardımcı olur.