anneyimben25 Mamayı her emzirme sonrasında ek olarakmı veriyorsunuz yoksa gün içinde bir kaç kez emzirme yerinemi veriyorsunuz bizde sanırım ekstra mama başlıycaz ama nasık vereceğimi bilmiyorum 😔
duygudmrbzl anneyimben25 benim bebeğim 4.5 aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum günde 7 öğün toplam beslenmemiz 4 emziriyorsam 3 mama veriyorum veya dışardaysam tam tersini de yapabiliyorum. Mama verdiğim öğünlerdede mochi ile göğsümü sağmaya çalışıp emzirdiğim öğünlerde ek olarak veriyorum emzirmenin peşine biberonla 🤷🏻♀️
anneyimben25 duygudmrbzl biberona alışırda memeyi almazsa diye korkuyorum zaten red yapıyo gibi bişi 3aylığız